Firmware update problème

Bonjour, j’ai 3 Caméra extérieures identiques , une seule a le firmware 1577, les deux autres ont le 1575 et ne trouvent pas de mise à jour.
En 1575 : 2034493011701793 et
2034493921711185
En 1577: 2041503111708428
Pouvez vous m’aider à les mettre à jour.
Merci

1 Like

Salut l’ami,

Merci pour votre question.

Tous vos appareils doivent avoir été mis à jour avec la dernière version. Vous devriez également être en mesure de mettre à jour manuellement dans votre application Netvue si une nouvelle version est publiée.

J’espère que cela vous sera utile.

Meilleures salutations,
Netvue


Hi Friend,

Thanks for your question.

All your devices should have been updated to the latest version. You should also be able to manually update in your Netvue app if any new version released.

Hope this is helpful.

Best Regards,
Netvue

Bonjour
J’ai 2 caméras, toutes 2 en version 1575. Pas de mise à jour automatique en 1577.
Et pas possible de le faire en manuel puisque la version n’est pas vue…

1 Like

Re-bonjour,

Tous vos appareils doivent déjà avoir été mis à jour avec la dernière version. Veuillez donc vérifier la mise à jour plus tard. J’espère que cela vous sera utile.

Merci,
Netvue


Hi again,

All of your devices should have been updated to the latest version already. So please check on update later. Hope this is helpful.

Thanks,
Netvue

J’ai vu sur ce forum que la dernière version est la 1577.

Mes caméras sont en 1575, donc pas à la dernière version…

Qu’en est il?

Envoyé de mon Galaxy S20 FE 5G Orange

Télécharger Outlook pour Android

Salut,

Merci pour votre question.

Cela peut être dû à un appareil différent. Un appareil différent peut avoir un processus de mise à jour différent pour le micrologiciel.

N’hésitez pas à envoyer un e-mail à support@netvue.com si vous avez d’autres questions.

Meilleur,
Netvue


Hi,

Thanks for your question.

This might be due to different device. Different device might have different update process for firmware.

Please feel free to email support@netvue.com if you have any further question.

Best,
Netvue

Hi.

Today I got the Orb Cam, configured and launched firmware upgrade.It froze at 50% and after 30 min. I restarted the camera. Is the procedure correct?

Hi,

Thanks for your question.

We have sent the firmware upgrade request to your device ID ending with 6307. Please check and see if you have received the upgrade.

If your device is still encountering the upgrade issue, please reach out to our customer support team via support@netvue.com or instant message them on netvue.com.

Hope this helps.

Best,
Netvue Marketing Team

Morning,
I am reporting that I have not received the firmware update on my device.
Best regards
Alessandro

Hi,
the firmware version is 1606.
Best Regards
Alessandro

Hi Alessandro,

Thanks for following up.

The firmware version 1606 is the latest firmware for your device at this point. That‘s why you have not received any notification for firmware upgrade.

Hope this helps.

If you still encounter any further issue related to firmware, we would recommend you to contact our customer support team via support@netvue.com or instant message them on netvue.com.

Hope this helps.

Best,
Netvue Marketing Team